Dessa hormoner.

Det är inte lätt detta kan jag säga. För er som aldrig provat på det här med gravidhormoner kan jag säga att det svänger rätt rejält. Ena dagen vill jag ruska om min käre sambo för att han är så jävlig tråkig och nästa dag måste jag typ berätta hur mycket jag älskar hans lugna och fina personlighet och våra myskvällar. Ena stunden gråter jag okontrollerat för att inte det nytvättade påslakanet vill trä sig på täcket. Andra stunder känner jag mig som en järnkvinna som kan hantera dom mest krävande situationerna.
 
Men det är bara att vänja sig. Så här ska det vara ett par månader till. Ingen dans på rosor inte men det är tur att det för mig sig en stor belöning. ♥
 
Känner att det är dags att visa upp kaggen. Är just nu i vecka 20+4 och har väl gått upp en sisodär 4-5 kg hittills.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad mysigt att det börjar komma en liten mage :-) du är så snygg, kvinna!
Gravhormoner ja... Märkte inte så mycket av det själv förutom när det gällde mat. Tappade sugen för väldigt många smaker, tråkigt nog. Och det har inte riktigt kommit tillbaka än heller. Hoppas verkligen att det gör det
Ha en fin första advent
Kram kram

2012-12-02 @ 11:41:00
URL: http://www.carrosfmf.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0