Deklarationen

Idag börjar de skicka ut deklarationen (Selvangivelsen) i Norge. Från och med idag kan man också gå in på nätet och se hur mycket man ska få tillbaka (eller betala tillbaka för den delen). Tom Stian brukar få tillbaka mycket för att bolånet står på honom. Medan jag brukar gå plus eller minus nån tusenlapp.

Tom Stian kollade sin deklaration imorse. 175 kr skulle han få tillbaka! Shit. Medan jag var tvungen att hitta min kod efter jobbet idag innan jag kunde se. Och när jag väl kom hem och skulle logga in så får jag veta att de stängt hela skiten pga ett allvarligt säkerthetsbrott.

Så jag väntar med på att de ska öppna den igen. Det hade varit så himla gött att få lite extra pengar till semestern! ;) Hoppas hoppas!!




Kommentarer
Postat av: Petra

oj var inte det väldigt lite om bostadslånet står på honom!?

2012-03-20 @ 21:48:52
URL: http://pbjelke.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja han får kolla upp så att det är riktigt. Jag får 11000 :) har aldrig fått mer än 600 förut. Men i år har jag sagt att dom ska dra extra, plus att jag har BSU :) Magnus vet vi inte än, men lånet står på honom så vi hoppas väl på en del. Behövs till nya lägenheten :)

2012-03-21 @ 09:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0