Sminkad

För ca 6 år sedan bodde jag i Stockholm och jobbade på en matbutik på Söder. På hörnet av den gatan låg det en sminkskola och jag blev en dag tillfrågad av en tjej på den skolan om att vara hennes modell. Det tyckte jag lät kul och ställde upp för henne vid flera tillfällen.
 
Häromdagen kom jag att tänka på den här gulliga tjejen som jag tyvärr inte har någon kontakt med längre. Och började i samma veva fundera på vart den ena bilden som blev tagen av en riktig fotograf i tog vägen. Det visade sig att den låg här hemma hos mamma och pappa i Söderhamn.
 
En ganska dramatisk sminkning men jag tycker att hon fick till färgerna väldigt bra! Ett roligt minne!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0