Ny frilla i sommar?

Vi kom tillbaka till Sverige igår morse efter en mycket härlig vecka på Cypern. Jag har inte riktigt orkat ta itu med de närmare tusen bilderna jag har tagit där. Men så fort jag gjort det dyker de nog upp här på bloggen. Visste ni förresten att Cypern har Europas renaste badvatten?
 
Från en sak till en annan. Imorgon har jag bokat tid för klippning och färgning hos Jacqueline på Salong Donna. Men jag har ännu inte bestämt mig för vad jag ska göra?
 
Det jag har som alternativ är:
 
Ombre hår
 
Rött hår:
 
Svart hår:
 
Eftersom jag är så velig och växlar mellan dessa hade det varit väldigt kul att få era åsikter  (eller bara ett meddelande där det står vilken färg ni föredrar). Ni får givetvis vara anonyma om ni vill det så kom igen nu! ;)

Kommentarer
Postat av: Erika

Ombre :)

2012-07-08 @ 23:04:53
Postat av: Madde

Ombre ombre ombre!!! Du skulle bli dösnygg i det! (snyggare...) ;-)

2012-07-09 @ 16:02:00
Postat av: Ellis

Jag säger också ombre!! Har du tid att skype imorgon kväll kanske?! Puss

2012-07-10 @ 17:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0