Lugn och fin

För rätt längesen köpte jag en cd-samling med Spa-musik. Jag tänkte att det kanske kunde vara skönt att ligga och vila till den men istället hamnade den underst i en låda med kläder i min garderob, mest på grund av att vi inte äger nån cd-spelare i det här hemmet och det känns ganska omysigt att släpa in datorn och högtalarna i sovrummet när man vill lyssna.

Men igår köpte vi en cd-spelare och Tom Stian fick motvilligt sätta upp en hylla till den i sovrummet. Sen somnade vi till Meditations-skivan (Har också Anti-Stress, Calm och Relaxation). Tom Stian tyckte väl att det här var aningens fjolligt men jag tror att även han njöt av lite frid i hemmet ;)

För en stressad person som mig blir det här iallafall grym avslappning, speciellt tillsammans med lavendeljuset jag fick i julklapp! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0