DÖD

Min kära dator som jag ioförsig aldrig älskat speciellt högt har gjort sitt. Filip råkade ramla lite olyckligt på laddningskabeln för ett par månader sen, vilket gjorde att hålet som laddaren sticks in i på själva datorn valde att lossna lite. Sen lite mer. Och lite mer. På slutet måste jag vrida och vända för att få fanskapet att ladda.

För två dagar sen gav den upp helt och en bit lossnade innuti så nu skramlar det så fint om man skakar på pc:n. Så nu är jag alltså utan. Eller ja, jag kan låna Tom Stians gamla sega som han i sin tur lånat av sin pappa för att ha när han gick oljeriggskursen.

Och jag har gjort en upptäckt. Utan dator har jag mycket mer tid över!! No more slösurfande och bloggande.


Men jag antar att det inte dröjer så länge innan jag har en ny i mitt knä! ;) Dock inte en Lenovo igen!!







Kommentarer
Postat av: Petra

Nej jag hade också en lenovo, som laddningsuttaget krånglade på. Köp en Asus! Har läst och frågat många, och det är dom som har minst fel. Plus att den är väldigt bra! :)

2012-01-17 @ 08:23:07
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0