Välkommen till min nya blogg!


Jag är en tidigare hälsingejänta på 27 år som sen ca 4 år tillbaka är bosatt i Jessheim i Norge. Där bor jag tillsammans med min norska sambo och min son på 2 år. Älskar vita orkidéer, reser gärna till Thailand, gillar den norska naturen, fotograferar mycket och tycker om att måla och pyssla!

 

Efter att ha gått en grundkurs i Silversmide där jag fick göra mina egna smycken fick jag blodad tand och har tänkt att fortsätta med detta. Dessutom har jag dragit igång ett litet (ganska stort projekt) där jag målar gamla vinlådor som jag sen säljer. De första har precis fått nya ägare och jag har en till som beställd och snart ska hämtas. Ganska snart kommer det troligtvis upp en annons på www.finn.no också. Mycket spännande!


I övrigt har jag alltid haft lite småpyssel för mig. Det har varit en hel del påskpyssel, julpyssel och även en del målande och fixande här i vårat hemma. Min son brukar också få vara med på ett hörn. Då och då scrapbookar jag också.

 

Därför tyckte jag att det var dags för en sprillans ny blogg! En kreativ blogg där jag visar upp en del av vad jag gör men även tipar om saker jag tycker är fint - det kan vara allt från inredning till ett vackert smycke.

 

Med det hoppas jag att jag ska kunna bjuda på en hel del inspiration!

 

 



Kommentarer
Postat av: Petra

nämen jag fick en länk också! :) Det var snällt!

2011-09-27 @ 21:52:15
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0