LÅDOR


Här nedan ser du/ni lådor som är till salu och de som blivit sålda. Jag målar nya lådor hela tiden så det är bara att skicka ett mail och berätta vad du/ni vill ha så fixar jag det!

MÅTT: Långsida 33 cm - Kortsida 28 cm - Höjd 18 cm

PRIS: 180 kr (180 norska kronor för de som bor i Norge och 180 svenska kronor för de som bor i Sverige så slipper det bli nåt krångel)





Den här sortens låda har jag inte så många av. Den har text på långsidan och så har den snygga spik-skallar som jag målat bruna längst ut mot kantena.




PRIS: 180 kr

*SÅLD*




En till färdig låda som blev såld på en gång ♥



PRIS: 180 kr


*SÅLD*





Igår kväll målade jag klart en till låda. Den är nu redo att få en ny ägare! ♥



PRIS: 180 kr

*SÅLD*






Här ser ni måtten på lådan "Mormoreto"





Kommentarer
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

God kväll.-Skoj att du gillar min blogg och kommer följa den...Ja vilken dag som helst kan det ske att min sessa kommer till oss...

Så fin låda..skoj att pyssla..kram

2011-10-02 @ 16:26:40
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Madde

Åh vad fint vännen!! Du är så himla duktig!!!! =) Kraaaam!



Förresten, om man skulle vilja beställa ett stycke låda, när kan man få den isåfall? =)

2011-10-03 @ 21:02:12
URL: http://madeleinelejonmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0