pysslar lite

Torsdag kväll och dags att testa lite schabloner och stämplar!


Först mätte jag ut med en penna vart schablonerna skulle tryckas och sen var det
bara att dutta försiktigt med en speciell svamp i hålen.


Hjärtarna är tryckta med stämpel istället för schablon och det var aningens pilligt.
Tur man har en snäll sambo som hjälper till att hålla de på plats medans man sakta
trycker av de mot lådan.


Jag tog det jag hade hemma och gjorde sen ett litet arrangemang. Det passar väl
kanske inte så bra med rosa ljung till jul men det blev ju lite sött ändå!


Här har jag testat en variant med ett rutigt band och andra typer av blommor.
Väldans skoj att göra en annan typ av låda än den med färdig text! ♥


Den här typen av låda kan ni också beställa av mig om ni vill: [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0