Leverans till Söderhamn

Från Ikea-hat till något annat. Mamma och pappa har nu bestämt sig för att hälsa på oss nästa fredag (28 okt) och de stannar tills på måndag (31 okt). Denna gång tar dom bilen hit istället för flyget och det betyder att deras bil kommer att packas med ett helt gäng med lådor som folk har beställt.

Så är det något mer i Söderhamns-trakten som vill köpa en låda (180 kr styck) så finns chansen att få den ganska snart. Men jag måste nästan veta så att jag hinner göra dem tills mina föräldrar kommer hit.

Skicka ett mail till: [email protected] i såfall! ♥


Alla är som ni kanske ser inte färdiga än, det fattas lite texter, hjärtan m.m
men det ska jag skynda mig att göra de kommande dagarna!


Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Snygga :D

2011-10-25 @ 13:38:57
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0