Sista dagen

Tänk hur tragisk man kan vara visa dagar. Febern har visserligen släppt men både igår och idag har haft så ont i ryggen, nacken och huvudet att jag måste knapra starka tabletter för att ens ta mig upp ur sängen/soffan. Sen har man glidit runt i tofflor och hållt sig för ryggen. Ämlig skulle jag kalla mig själv.

Vet inte hur många gånger Tom Stian frågat mig om varför jag släpper ur mig sånna djupa suckar. "Men hallå, jag har ont typ överallt". Helst vill jag bara kura ihop mig som en liten kissemiss i hans knä och bli stryken medhårs, men det kan jag inte för så skulle min rygg och nacke gå av.

Men nu ha jag bestämt mig. Idag är sista dagen jag får vara ämlig. Imorrn ska jag överleva utan tabletter och jag ska ta mig till jobbet och sen ska jag njuta av lite välförtjänt fredagsmys. Sådeså.

Från ämlig till normal var det ja? Hur lång tid hade jag på mig? ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0