Gnäll

Jag hann vara frisk i en vecka och hann ta en löptur. Sen vaknade man med halsont och ikväll känner jag mig bara allmänt hängig med en ond hals.

Snart orkar jag bara inte den här skiten längre.

Jag hade feber och huvudvärk i fyra dagar förra veckan. Veckan innan det hade jag jätteont i halsen och kände mig hängig. Veckan innan det spydde jag på jobbet. Två veckor innan det låg jag däckad i influensa. Veckan innan det hade jag en bakterieinfektion och gick på pencillin. Resten av året har varit ungefär lika.

Ledsen för gnället men jag försöker jobba heltid, vara mamma och ta hand om hemmet samtidigt som detta och jag känner att det inte går så jävla bra just nu...




Kommentarer
Postat av: catrin

Hej vännen1 Hoppas du mår bättre idag :) har försökt att finna er adress på alla dess möjliga sidor utan lycka, så nu får jag fråga dig istället :) Kram på er!

2011-12-09 @ 12:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0